FÖRLÅT !!

Länge sedan nu igen som jag uppdatera riktigt mycket & skrev här närtsna varje dag, men jag har haft fullt upp nu det senaste.
Har tre jobb just nu, ett som jag jobbar på lite då&då när det behövs folk. De andra är juh mitt jobb på Elgiganten & det andra är på Tempo i Fagersanna (en livsmedels butik).
Rider & sätter igång hästen nu efter all vila, ingen sadel & skadan.
 
Har flyttat ut till min pojk så bor på landet med han & hunden. Blir nog flytta hit hästen också om jag skaffar en till häst, en foder häst eller om det finns någon soom behöver en stallplats så säg till ;). 
 
Träningen på gym22 har jag lagt av med då jag känner att jag inte hinner & har inte riktigt tiden när jag har jobb & hästen. Men ska försöka att ut&gå varje dag i ca 1 timma om inte mer. Sen cykla till & från Tibro även Fagersanna.
Älsklingen fixade cykeln idag så.
 
Var inne & besiktiga min pärla, men fick tyvärr lite mer 6:or än väntat, så hoppas älsklingpälskling kan fixa det snart <3! Eller vi ska faktiskt hjälpas åt & fixa det.
 

Vet inte riktigt vad jag ska skriva tyvärr :(..
 
Ha det toppen !
 
//Kyss&Smek fingerlek <3!
 
 Min bus i nya tränset & pannbandet <3!
 
Mamma & min ögonsten <3!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0