Lägenhet :)

Förlåt för att det inte blivit någon uppdatering. Men har inte direkt bott hemma på länge. Bor i lägenhet med nya killen :). Så blir att jag glömmer av att blogga. Men allt är bara bra med mig och hästen mår prima ballerina. Var skjuts sprallig i förrgår då jag skulle ta in dom. Så dom sprang iväg upp till en av sommarhagarna. Men gannen där uppe fick in dom i hagen och stängde in dom :). TUsen tack för det. Sen sprang dom runt runt i hagen så var bara att stå och titta på. Sen kunde jag fång Kiwi och Nina. Så fick in dom sen var det Frodo och Trixie :). Idag var hovslagaren Tobias ute till Kiwi så han fick nya skor :). Min lill kille är så ducktig :). Har umgåts med Elin endel också det enaste :). Har vart riktigt kul :). Sen så sklart har jag vart med Crille :).
Jobbade även en hel del förra veckan och fick massa ob så det är bra :). 
Ja, som sagt har juh inte kunnat blogga så mycket eter som det inte går att logga från mobilen. Men ska ta tag i detta :).
Ha det bra :)
//Puss&Kram <3!



får bli en bild på mej för några veckor sedan :)!

Kommentarer
Postat av: Cajsa

Vart har du köpt den ringen? :) den är grymt snygg!

2012-04-18 @ 17:09:02
URL: http://Http://mammacajsa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0