Oj oj då. Detta....

Ojj här var det längesedan. Är mycket som hät det senaste. Har inte haft tid heller för den delen och så.
Men kan skriva lite snabbt och lätt så det inte blir världens längsta inlägg :).
Kiwi har vart skadad igen. Har vart halt i 1- 2 veckor. Men nu är han frisk igen :). Red lite barbacka idag i paddocken :). Gick super bra och han lyssnade perfect på mig. Min kusin Andrea har vart ed ett par gånger också. Men annars mår hästen bara bra :)
Har jobbat mycket det sista. Har även sökt lite andra jobb också. Så man kan få inte lite mer pengar ;).
Skolan går det bara bra i. Praktiken har tyvärr slutat :(.
Sen är det så att det är helt slut mellan mej och mitt ex Rickard. Vi blev tsm en kort sväng efter vi gjorde slut. Men kände att det inte funka. Så nu är det slut. Men kommer att förbli vänner. Hoppas jag :).
Var på elmia igår i Jönköping :). Var riktigt kul. Men ska även kanske till lastbils elmia då kan jag handla lite grejer jag hittade :).
Aja, jag venne riktigt vad jag ska skriva. Men ska försöka uppdatera mer här. Påminn mig gärna :)


//Puss&Kram <3!


Bäbisen <3!

Kommentarer
Postat av: Cajsa

Tjoho du lever :) !! Tråkigt att Kiwi varit skadad igen, sabla otur både du och han har :( hoppas det går bra med jobben, pengar är alltid bra :)

2012-04-11 @ 04:40:44
URL: http://Http://mammacajsa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0