Hmm..

Ja, jag har ingen skriv lust och vet ej inte vad jag ska skriva. 
 
min häst skadade sej för 1 vecka sedan lite mer. Gick på smärtstillande och pencilin i 4 dagar. Men nu är han på bättringsvägen och så. Kan tycärr bara skritta tyvärr :(. Men snart hoppas jag på bättre. 
Har inte jobbat något direkt eller så heller. Men i morgon och söndag vankas lite jobba i alla fall. 
 
har umgåts med Rickard endel och även träffat Sara :). Hade en skit härlig och kul kväll i onsdgas med dom :). Blev strög och käk på donken i Mariestad :).
 
Idag blev det mys fika och lunch med mamma på café syster yster :). Sen blev det lite shopping av kläder på Family House :).
 
Nu får man se vart dagen leder :p
 
Ha det gött :).
 
//Puss&Kram <3!
 
Kiwi <3!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0