ÄLSKAR MITT JOBB I....

Åhh.. Gårdagen var det jobb på Elgiganten som gällde. Kom där ifrån och åkte till stallet
där blev det mysa med hästen en stund.
Blev massa mys med en helt undebar person på kvällskvisten och natten.
 
 
Vaknade upp bredvid en söt varelse idag. Kan inget annat än att le så fort man ser dig <3!
Blev att jobba i Tibro idag, åhhh kan inget än att älska det jobbet :). Underbart folk och bara ja, allmänt älskar det.
Handlade även lite till av några julklappar idag. Så är bara några kvar i morgon som ska handlas.
Annars är allt klart. Får se om jag hittar på något mer till sötisen. Åkte upp till stallet efter jobbet för att ta hand om min besbis. Blev lite mys innan man styrde röda faran hemmåt för mat.
 
Nu har man krypt upp i soffan framför tv:n med en kopp te och tar det lungt innan den blir sängen och upp för jobb.
 
 
 
Du är skälet till att jag orkar <3!
 
// Kyss på dig <3!
 
 
 
 
Fin klädsel i stallet ;)!
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0