Jobbar i Skövde

Usch å fy säger jag bara.. Skulle inte ens gått upp idag överhuvudtaget känner jag.
Jobbar från halv 10 till strax efter 18, åkte hem bytte om och sedan till stallet för att fixa och ta in pollarna.
Åkte sedan till Björn och Cajsa för att lämna en julklapp jag har fixat åt dom, stannade där för en pratstund. Kom hem åt lite och sdan slagit in julklappar. Eller ja 3 av typ 20 eller något känns det som... Men men resten kommer på fredag och lördag, men vem vet kanske blir en sista minuten julklapp på julafton ;)..
 
Just nu är jag irriterad, ledsen, arg, besviken, orolig, rädd och jaa, jag kan göra en lång lista.. Vet inte riktigt varför eller så.. Allt känns bara piss just nu.. Ingen lust med något alls.
 
 
 
 
Hjärtat värker för jag är ifrån dig bby <3!
 
// Puss&Kram <3!
 
 
 
De tre första är klara ;)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0