Men, jaha ja..

Nu var det lnge sedan jag skrev här och var redig..
Men har vart en hel del det senaste veckorna och månaderna nu.
 
Jobbar på två jobb, har jobbet på Elgiganten i Skövde och sedan har jag fått mer tid på Family House här i Tibro. Alltid skönt med jobb. Men ska jag vara ärlig så gillar jag jobbet i Tibro mest, händer mer och man upplever inte samma sak varje gång man kommer till jobbet.
Men men, nu ska jag inte klaga, ska vara glad för att jag har jobb överhuvudtaget :).
 
Sen så har jag inte bott hemma hemma så mycket, utan bott hemma hos en underbar själ <3!
Massa mys kan jag bara säga <3!
 
Är hos hästan varje dag, inte hänt så mycket med han, stått mycket det sita pga mycket jobb, sen ingen sadel som passat. Men nu har jag fått hem en drssyr sadel så hoppas att den passar nu bara annar får jag bryt.
 
Sen har jag åkt av vägen med min bil, så har ont i bröst, nacke och rygg. Men klara mig bättre än jag trodde, men blev akuten med nackkrage. Men ja, synd att klaga, går över när jag gifter mig ;)..
 
I morgon blirr det Maristad en sväng för att handla en julklapp och sedan te mys med underbara Marie <3!
 
Hoppas på att uppdatera i morgon :).
 
// Kyss och smek <3!
 
 
 Du är min själ, mitt allt <3!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0