Thuesday

Ja idag var det ledig dag som stod på schemat. Skönt det, men nu är det full rulle med jobb tills julafton. Sen är man ledig julafton som tur är och sedan drar mellanrean igång så då jobbar man varje dag. jippiiii att börja kl 7 på juldagen, eller inte !! Men skit samma.
 
Vaknade upp och fixade till mig lite små snabbt sedan åkte jag till stallet för tänkte ta en ridtur idag.
Möttes av gnäggande hästar när man kom mot stallet så mysigt :).!
Fixade till hästen och sedan tog in busen för att mysa och borsta av han.. Märkte då att han verkligen är en lite köttebulle nu !!! Panik, men lite bra ändå att han är lite små tjock så man har något att sätta muskler på.
När vi börja trava käns han inte helt hundra i sitt vänstra framben vilket varv jag än red i. Så är nog något med hans senskada som spökar, så får se om det blir Skara med han efter jul eller hur vi ska gå till vägas med detta.
Så blev att hoppa av och gå in med han i stallet, där stod vi och myste en lång stund.
 
Kom hem, gick ner och lade mig i solariumet för att värma mig och för att bli lite brun.
Hoppade sedan in i en varm och skön dusch för att sedan slänga mig i väg för att köpa två julklappar. En till min sötgris och en åt Cajsa och Björn.
Så nu är två julklappar handlade och klara, resten handlar jag i helgen då lönen kommer och jag har tid att handla. Eller har kanppt tid till det då jag jobbar som attan. Men ska inte klaga, är glad över att ha jobb och få in pengar.
 
Nu på kvälls kvisten har jag vart hos min underbara faster med familj på kvällsmat. mycket prata och snacka. Blev ett par koppar kaffe efter maten med gott fika.
 
Snart blir det sängen för tidig uppgång.
 
++ JAG HAR BRÖST VÄRK :O!!
 
Saknar dig så det värker <3!
 
// kyss på dig min baby <3!
 
 
 
 Min bäbis <3!
. Min köttebulle i snön <3!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0