21/2 Tisdag

Idag blev det vakna bredvid älsklingen. Gick upp, sa hej då, åt frukost och kollade tv.
Skrev till Evelina och fråga om hon ville hitta på något, så hon kom hit efter hon lämnade Tindra på dagis :).
Vi försöka intallera ett spel men det vill inte funka. Åkte och handla för att vi kulle kunna baka, vi bakade kladdkaka. Kollade på melodifestivalen deltävling 3 och den sög juh typ! Åkte till stallet för att fixa och tog lite kort på hästarna :). Otroligt skönt väder, skulle longerat men var halt och geggit i hagen jag skulle vart i så jag hoppade det i fall något skulle hänt. Skjutsade Evelina till dagiset så hon kunde hämta Tintin, jag följde med upp :). Åkte hem och började med att fixa på mitt projektarbete. Har klippt ut benlindorna och nålat fast karborrbanden. Har inte kommit längre. Nu på kvällskvisten har jag och mamma letat recept på cheesecake. Hittade många goda :). Har suttit och redigerat några bilder till svartvitt :). Gillar att leka med svartvit färg. Ska väll ta och fixa några till och göra något roligt med några bilder.
// Puss & Kram
Kiwibus<3
Frodo bus, en liten shettis som står i stallet :)

Trixie en travare/russ som också står i stallet :)

Nina i stallet, korsning fullblod och svenskt halvblod :)

Kommentarer
Postat av: linnea

Korsning fullblod och svenskt halvblod :)

2012-02-23 @ 23:39:07
Postat av: Sofie

Tack :)

2012-02-26 @ 19:13:04
URL: http://fliikkansomsofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0