Alla hjärtans dag <3!

Idag är det alla hjärtans dag <3 och 3-år sedan jag och min underbara Rickard träffades <3!
Dagen spenderades först med underbara Angelica och stallet. Blev att vi fixade oss och hade oss.
Sedan åkte hon med sin pojk David hem och jag åkte till min pojk <3! När jag kom hem till huset var det helt tomt och ingen där :/ Så då gick jag upp till hans jobb och självklart var han där. Men satt och vänt apå han och senare vid 6 så gick vi hem :) Jag gav han min lillte present. Det blev en grån nalle med ett hjärta som det står "Love you" i <3! Sen duscha han och sen myste vi rätt som det var fick han ett ryck och sperang upp på övervångingen, när han kom ner höll han i en påse med hjärtan på och en bukett med 10 röda rosor <3! I påsen fanns det tre lycktor och en grån söt nalle som det står "Jag älskar dig" <3!
- Rickard: Blunda.
- Jag: Okej, jag blundar.
- Rickard: Öppna ögonen.
Jag öppnar ögonen och ser att han håller i en stor grå nalle som är jätte söt <3!
Den fick jag oxo av han <3!
Hade en jätte mysig alla hjärtans dag men en helt underbar och fantastik pojk <3!
Älskar min Rickard massa mycket <3!
Hoppas alla ni andra haft en bra dag <3!
// Puss & Kram <3!

Detta fick jag av min underbara söta pojk <3!
På lycktorna står det " To the one I love"  <3!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0