Dagen före dagen i morgon..

Torsdag och skola. Men var efter gymnasiedag idag. Så var i skolan och kolla sen åkte till hesten <3. Home, duscha, äta, fixa sig och sedan iväg till Alexandra som fixade mina naglar :)! Tusen tack sötaN <3! Skit nöjd är jag verkligen :)! Har nu bakat inför helgens bravader och fixat inför i morgon då det bär av. Fick även hem mitt mobilskal idag :). Tusen tack Anna, det är jätte fint :). Jag är jätte nöjd <3!
Fick ett sms av Anna-Kajsa som skrämde mig lite; Kiwi blöder på ena benet. Hitta blod i leran och kollade alla och såg att det var Kiwi.
Jag blev skit rädd och trodde det var något allvarligt, men när jag kommer dit kollar honom och så. Hittar jag inget. Mer än tre blodfläckar men inget sår. Ingen stans. Jag fatta inte !! :s
Men huvudsaken är att han inte är halt eller något och jag hitta inget sår, så kan nog inte vara så allvarligt. :).
IMORGON <3<3!!
// Puss&Kram <3!


Naglarna :) Tack Alexandra <3!

Skalet :) Tack Anna <3!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0