Dålig uppdatering

Ja dålig updatering har det vart här :( Försökte uppdatera förra veckan genom mobilen efetr som att vårat internet inte funkar här hemma fortfarande :( Men det funkae inte så bra. Men ska försöka att få till det att uppdatera varjde dag. Ska kanske skaffa ett mobitbredband, men det får vi se :p
Helgen har bestått av att vara barnvakt med mamma åt Tinda bus :) Min bror Niclas och hans tjej Evelias dotter :)
Lördagen vankades det jobb och efter det blev det åka hem till killen och vara där :) Söndag blev det åka till Skövdet med underbara Angelica och min underbara mamma :)<3 Efter Skövde blev det Hjo och där blev det Hem&Hobby :) Hittade tyg till att sy mitt schabrak och benlindor :) Hottade även fina spettsband så jag köpte 70 cm av och ska ha det som hårband :) Det blev nice ;)  Efter de blev det åka till stallet och självklar förljde underbara Angelica med :)<3 efter det blev de käk och vi kika tv:n :)
Idag har inte hänt mkt. Blev Skövde en sväng med killen efter det blev det stallet :) Hem duscha och sen blev det lite praktik :)
Kiwi bus när jag longera härmodagen :)<3
Söta Tindra :)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0