Den tråkiga....

Idag är det den tråkiga dagen på veckan. Jag och pojken vaknade vid 12 - 13 någon gång. Då åkte jag hem till mor min. När jag kom hem och så pratade jag lite med Anelica och vi planerade lite. Sen beslutade jag mig för att åka med mamma, Bamse (bror, Niclas), Tindra och Evelina till SKövdet.. Shoppade lite på Biltema tillsammans med min bror och Tindra. Mamma och Evelina var ute i skövde och övningskörde. Kom hem fikade vi. Efter det tog jag på mig stallkläderna och åkte ut till min gullegris Kiwi <3! Började mocka och sen frågade Anna-Kajsa om hon skulle ta med Kiwi in när hon ändå lämnade Nina i hagen så då gjorde hon det, Jätte snällt :) Tusen tack <3! Blev att fixa grisen och ge sig ut till paddocken och rida lite. Jag trodde det skulle bli rodeo ridning, men till min förvänong så var han mattes sötis och gjorde precis allt jag sa till honom idag :)! Super GLAD blev jag :D! Åhhh vad jag älskar min Kiwi <3! Efter stallet och mycke mys med min grisen så blev det hem och fixa. För på schemats stod det god mat, tv tittande och klicka hem kläder. Men mamma hade inte bestömt sig till hundra. Men i morgon sk ajag klicka hem två eller ett par skor, lösögonfransar och en känning :)! Nu ska jag nog försöka sova för ska upp tidigt i morgon för att ha praktik med min kära bror Bamse :D!
Hoppas ni haft en toppen helg :)!
//Kyss&Kram <3!

Min bäbis Kiwi <3!

Mitt hjärta <3!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0