GÖTEBORG :D

Idag blev det tidig uppgång för att åka till Göteborg Horse Show :D.
Åkte med Marie, Linnéa, Anna-Kajsa och svärmor Lena. Först blev det hoppning, efter gymkana och efter det dressyr. Gick lite på mässan mellan gymkanan och dressyren sen gick vi på mässan efter dressyren. Jag hade super trevligt. Tänkte inte köpa så mycket saker, men det blev juh en hel del ändå. Köpte även en lott för att försöka vinna en lotterihäst, men jag har juh inte direkt någon sån lycka så vi får la se hur det slutar.
Köpte:
- ridbyxor, whitaker bruna
- jacka, kingsland
- pannband, kingsland (mig)
- stövelstrumpor, kingsland
- 7 par ridstrumpor
- 14 vanliga strumpor
- förbygel, från charlies
- boots, från artykult je´zieckie
- regntäcke, börjes
- hundleksak, börjes
- hästgodis, granngården
Men glömde köpa två/tre schabrak jag han titta en snabbis på.
Hoppas ni haft en toppen dag :D.
// Puss&Kram <3!

Min hög med allt jag köpt :)!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0