Lördag :D

Blev att vakan upp bredvid älsklingen och Sussie bus. Blev att äta frulle sen åka till bror Niclas jobb och hämta torvbalar till pollen. Upp fixa i stallet och även ta ut Kiwi på en longeringstur. Och det gick la sådär. Han är juh inte van vid longering och jag har försökt i 3 år över det att få han att fatta. Han förstod han började fatta för 1½ år sedan tills han skadade sej. Sen efter det har han glömt hur man gör. Han är juh som 4 år i skallen och förstår inte så mycket. Men det är till att träna och ha sig så kommer det nog ge efter :) Men är stolt över min kille att han lyssnade på mig och försökte så gott han kunde. Sen när jag släppte ut han i hagen igen och skulle gå så såg han så ledsen ut och ville inte att jag skulle gå <3 Gjorde så ont i hjärtat då och då förstod jag verkligen hur mycket han betyder för mig <3 Har förstått ända sen jag fick han att han betyder mycket för mig men inte så här mycket <3!
Kvällen består av att ha en myskväll med min underbara söta mamm, med god mat och cider :) Blir även kolla melodifestivalen.
Min söta fisgris idag <3 Kiwi <3
Min goding <3!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0