Överrasknings fest..

Lördag idag och idag är det överrasknings fest som snart gäller. Min kusin Krisin har fyllt 30 år. Så det är några som annordnat en överraskningsfest för henne. Men innan detta har jag vaknat bredvid pojken, vart i stallet och fixat och även handlat. Har hunnt slänga i mej en lite matbit och duschat. Håller nu på att fix mig inför festen. Efter festen skjutsa jag hem kusonen Adam, några av mina kusiners pappa Classe, mamma och Pelle självklart :).
Sen åkte jag hem till pojken för att umgås med han och ha de mys. Kom dit och börja små städa sen laga mat. Vi åt och kolla tv. Rickard hittade någon film och jag råkade somna i soffan (a). Rickard väckte mig vid 3 kanske och bar in mig till sängen och där slocknade jag nästan direkt. Men ha mysa lite innan vi somnade.
// Puss&Kram <3!

Så här såg men ut i kväll. :)


Snodde en av älsklingens mysiga tröjor när jag kom till han <3!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0