Slapp men trött...

Slapp men trött söndag. Försov mej med 1½ timma idag. Men gick bra med min planering idag ändå som tur var :). Bleb stallet tillsammans med Evelina, vi fixade med allt förs och sen tog vi in busen och fixade med han. Evelina red lite i hagen, men sluta med att vi fick ta in en häst som strekt sig i bakbenen :( Han halkade till tyvärr på ett ställe och tog ganska bra på bakbenen, så vi får väll se hur det går med han. Men visa inte så mycket efter lite stretsing och linement :). Nu har jag städat rummet och det var välbehövligt kan man väll säga :p. Nu blir det hoppa in i duschen sen bege sig mot Skövdet för att hämta Angelica <3 Kvällen blir det käka, tv och sova tidigt för blir tidig uppgång i morgon :) <3 Saknar och älskar min Kiwibus väldigt mycket <3!

//Puss och Kram <3!
Min ögonsten <3!
Mammas gosegris <3!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0