Tandläkaren....

Vakna upp bredvid underbaraste pojken som finns <3 blev ner till jobbet att äta frukost, som ledde till att jag åkte hem efter. Kom hem och gjorde inget, åkte ner till äckliga, läskiga tandläkaren. Inga possitiva saker inte. Men men.. Efter det blev det stallet och sedan blev det hem till Alva :) Efter det blev de hem hit och byta om för att åka till jobbet senare. Men innan de blev det att förlja med Alva till frisören. hon blev jätte fin i håret :). Skjutsade henne till hennes bros och jag åkte vidare till jobbet. Lämnade in min brors data på lagning. Sen när jag kom ut till kassan och skulle börja jobba så frågar en mej om jag vill jobba hela dagen i morgon :) Och vad säger inte jag ? Klart att jag kan :) Gött med lite extra pengar. Nu när man väl är hemma och ätit så blir det inte så mycket mer gjort idag. BLir att slappa i soffan och prata med älsklingen och fjäska hit han <3!
// Puss & Kram

Kiwis öga får stå för bilden idag <3!
Fina hesten <3!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0