Tisdag

Tisdag idag då, praktik som vanligt med min underbara bror Niclas :) Idag blev det Småland som vi gör varje Tisdag. Blev även en exra sväng ner mot Smålandsstenar :) Jag har alltid kul när jag är med min bror :)
Eter praktiken blev det åka till hesten och fixa :)<3 Sen blev det ner mot Ica för att handla och panta massa flaskor som jag fick av Niclas :). När man står inne på Ica i kön går larmet eller det börja tjuta och ha sig, men ingen som viste vad det var, men självklart var det från där man pantar och så. Men men :p
Hem äta och prata med mamma om pengar och betalning av min torvbal jag beställde :)
Nu ska jag bränna lite skivor till mej och min bror att ha i lastbilen :)
//Puss och Kram <3


Söt Sussie :)<3 Min och killens hund :) Inte så liten längre men :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0