Tuesday

Praktik som vanlig och det innebär Småland. Efter praktiken blev det hem och stallet :). Blev en ridtur med Anna-Kajsa, hästarna var något tittiga, så fick leda kiwi en bit på grusrakan och när vi går förbi två tjejer som är ute och går med sina hästar, så hoppar en av dom till eller något. Så Kiwi blir rädd och råkar hoppa på mej på min häl. kände inget mer än en smäll men sen när jag gått lite känner jag hur det bara värker och att jag inte kan gå. Hoppar upp på Kiwi igen och vi rider vidare på våran runda :). Blev åka hem och bytte om. Sen styrde jag bilen mot Lakenäs och pojken <3. När jag kom dit städa jag lite, sen la jag mig i soffan för att titta på när älsklingen lagade en sak till toaletten. Jag somnade så klart på soffan med lulla Sussie, men när jag vaknar så har älsklingen vart gullig och gjort mat till oss <3. Jag fråga om jag fick ta en bit av pizzan och så gjorde jga det.
Sen fråga älsklingen:
- Ska du inte ha mer ?
Jag: - Ne ät du.
Rickard: - Men gjorde mat till dig, för tänkte du var hungrig <3!
Åhh älskling du är för söt <3!
// Puss&Kram <3!

Kiwi bus <3!

Sussie bus <3!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0