Ullared :)

Idag blev det ullared med underbara vännen Angelica och underbara mamma :) Åkte vid halv 7 och kom fram vid 10. Stannade och köpte spolarvtska på vägen för det var tomt i behållaren och rutan ganska så skitig, men det ville ändå inte funka. Sen så stannade vi i Isaberg och åt frukost och bytte chafför. Jag körde först sen mamma och lilla sötbollen Angelica satt i baksätet och sov :). Väl inne på ge-kås så träffa vi på min underbara älskling och hans syster Linnéa :)<3 Var kul och mysigt att träffa dom :)<3! Blev en fika senare med dom oxo. Vi kom från ullared vi ca 6 och va hemma nu vid 9. Hittade en heldel saker men köpte inte så mycket :). Duscktig som jag är, måste juh spara pengar till Göteborg horse show :).
// Puss & Kram <3!

Söta Angelica och jag <3!

Lilla jag och underbara mamma <3!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0