Underbar dag :)

Idag har vart en helt underbar dag :) Vakna upp brevid älsklingen i huset och kände bara hur mysigt det var att va där och vakna upp bredvid en underbar kille <3 Efter det blev det hem till Tibro och skjtsa Alva till skolan för skulle ändå dit och fylla i ett papper. Sen blev det stallet med Alva, jag fotade Kiwi bud i hagen lite :) Hem och duscha av kroppen, skjutsa Alva till hennes bror och då åkte jag till farmor och farfar :) Och det va inte igår man såg dom, men mysigt var det och självklart så fick jag fika :) Efter det blev det ner till Ica för att handla inför måndag och helgen med mamma. Sen iväg till frisören för att slinga håret ljusare. Blev jätte nöjd med håret :) Nu är jag äntligen hemma och kan ta det lugnt. Om en stund så blir det äta och bara lägga sej framför tv:n och njuta av ledighet :) Hoppas på att underbaringen kommer <3!
// Puss och Kram <3


Innan frisören :)

Efter frisören :) Syns kanske inte så bra men :p

Busen i hagen idag :)<3 Ska som alltid vara nära matte och inte stå still där jag säger han ska stå :p Men han är för söt ändå <3!

Ge oss godis <3 VI är söta :D<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0