Hej :D

Hej :)
Förlåt för att jag inte har bloggat som jag lovat. Men vårat internät här hemma har krånglat.
Har haft en bra helg tillsammans med min underbara vän Angelica <3!
Tusen tack gumman <3! Jag älskar dej <3!
Har även vart hos min lilla gris till häst <3! Är juh där varje dag så :)
Idag red jag efte ettuppehåll på 3 dagar. Elle ja, mamma red med mig ut <3
Hon red godingen Kiwi och jag lånade en häst av Anna-Kajsa :)
Så blev en sritt tur :) Det var jätte mysigt :D <3 tusen tack min underbara mamma för sällskapet :)<3
Imorgon kommer hovis till Kiwi, då blir han äntligen av med sina ringskor han har haft sen han fick sin skada :/ 
Så ska bli skönt :)
(försöker ladda upp bilder men det går juh inte :s ! vad är felet ? ngn som vet ? )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0