Tjoho =)

Ja detta med att blogga varje dag går inte så bra :p Men men det får väll bli ändring på det :) Eller försöka i alla fall :) Denna veckan har bestått av att ha praktik med min kära bror Niclas :) Åkt lastbil och lastat och lossat lite :) Kiwi har fått stå nästan hela vecka han gick en runda i måndags och ska rida en sväng i morgon med Anna-Kajsa :) Vågar inte rida så mkt pga Kiwi fortfarande är känslig sen han skadade sej. Denna veckan har jag även vart ledig från jobbet :p I förra veckan fick jag en ny design tack vare min underbara Angelica :)<3 Tusen tusen tack gumman <3! Ser ni den inte får ni trycka F5. Killen Rickard har även vart och tagit ur stygnen från operationen. Det såg bra ut tyckte dom, men dom vill ändå att han kommer dit på måndag igen för att det var ett ställa som det inte läkt riktigt hundra. Men det såg ändå jätte fint ut :)
Min underbara Kiwi idag ute i hagen :D<3
Han var super gosig och mysig idag :)<3
//Puss och Kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0