Fredag och jobb

Fredag och innebäsr skolan, blev att dra till skolan för att göra ett prov sen åka hem för att vila sig. Men blev åka till Evelina och Tindra :). Blev sedan en fika på Syster Yster och sedan vidare till stallet. Skjutsade sedan Evelina till hennes pappa och Tindra. Jag åkte hem för att fixa mig och äta. Åkte sedan till till jobbet för att jobba några timmar. Gött med pengar :). Nu  har jag käkat lite fisk wok och satt mig vida datan. Sendan fick jag åka och hämta Pelle, Örjan och Sven på dunken. Nu sitter man hemma i soffan igen och tar det lugnt. Blir snart att sova för att orka morgon dagen. Hittade även en skit skön tröja på marknaden. Den ska egentligen kosta 800 kr över det, men jag fick den billigt :) Ha det bra :)!
// Puss&Kram <3!


Nya tröjan!


Kommentarer
Postat av: Cajsa

Sån tröjja vill jag också ha! Perfekt myströjja ju :)

2012-03-10 @ 08:46:31
URL: http://Http://mammacajsa.blogg.se
Postat av: Sofie

Svar Cajsa:

Hihi :) Ja är det verkligen <3!

Den är dunder mysigt :) Fanns på marken i Tibro :)

2012-03-11 @ 22:39:21
URL: http://fliikkansomsofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0