Hemma och nu...

Nu är man hem kommen från Skövde. Blev en fika på stan med mamma när vi ändå var inne. Hon fyndade sina gardniner och jag mitt läpstift på Hem & Hobby. Sen var mamma inne på H&M och köpte en kräm till finnar. Var även inne på Stadium och kika skor. Var inne på Glitter och där hittade mamma ett Peace märke som hon ville ha. Ett halsband alltså och jag hittade massa saker som vanllig. Många super fina ringar och en plånbok. Sen blev det upp till övre plan och där blev det Ur & Penn. Där fyndade jag. När vi var klara i stan begav vi oss ut till Maxi och där blev det först gå in till jobbet för att hämta schema och sedan handla mat. Tusen tack mamma för en underbar dag i Skövde <3! Har alltid kul och mysigt med dig <3!
// Puss&Kram <3!


Denna blev det på Ur&Penn <3!
Stämmer bra <3!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0