Lugn hemma dag

Idag blev det vara hemma från skolan för att krya på sig. Men åkte med Rickard till hans jobb och dä blev det att sitta och ta det lungt och plugga. La mig även och vila i vattensängen :). Sen hjälpte jag även Linnéa att baka pizza. Jag och Linnéa tog även en mysig ridtur med mycket prat och snack :). Var välbehövligt kan jag säga. Tusen tack <3! Jag och Rickard hämtat hans bil som var på lagning. Eller ja, den var iväg för att rutan skulle lagas. Har även suttis hos hans föräldrar och kollat på tv och pratat. Nu är man hemma och ska duscha sen sova. Eller ja, jag ska försöka i alla fall. Sov gott och dröm sött  <3!
// Puss&Kram <3!


Bettan <3! (Shire häst)

Lukas <3! (Ardenner/Travare)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0