Shopping :)

Var inne i stan med mamma idag :). Jag hittade 3 par örhängen till mig och sen köpte jag 1 par till min mamma :). 39 kr för ett par är fan inte farligt :). Sen var jag innte ppå Gina Tricot och shoppa lite också. Där hitta jag ett par leggins för 20 kr :o. Billigt, oj ja ! SEn köpte jag även 2 linnen som jag brukar köpa där.
Var även på Vero Moda och hitta ett par skit snygga jenas med dragkejdan ibak. och så provade jag ett par s/m och dom satt skit bra hela vägen från topp till midja. Men sen när jag skulle dra igen dragkedjan så gick det inte. Fan vad arg jag blev då, då insåg jag att jag måste gå ner i vikt. Känns jätte retligt. (Bilder kommer senare).
Nu väntar jag på Marie att hon ska hämta mig då bär det av till Alexandra och fixa naglarna :).
Sen blir det stallet :)<3!
// Puss&Kram <3!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0