Helgen <3!

Helgn har vart underbar <3! Fredag natt blev det åka till Skövde oc ströga med Älsklingen och Daniel :). Blev max mat på kvällen för deras del. Lämade sedan av DAniel och åkte mot Lakenäs för att ställa in gräsklipparen, blev att sova i huset :). Sen ringer mor på morgen och frågar vart jag är och om jag ska med til Skövde och köpa skor, för det var 50 % rabatt på Skokanonen. Så Rickard körde hem mej, åkte med henne till Skövde. Blev 2½ par converce rikare, ett par jobbarskor rikare :). Det ½ paret converce delar jag och mamma på :). Köpte även med ett par skor till Älsklingen :). Blev käka maxmat med mor :). Sen biltema och hem. När vi kom hem ringde jag Evelina och då blev det stallet :). Blev att hoppa lite, för det har man itne gjort på länge :). Tyckte han var jätte kul och det gick super bra :). KVällen spenderades i Skövde med bio mys :). Käkade för på Prima, med älskling, Linnéa och Andreas :). Sen blev det bio, filmen blev The Dictator :). DEn vart sjukt bra, så den blir det att se flera gånger :).
Blev att åka hem och sova efter för båda var trötta.
Så vakna brevid underbaringen <3! Så nu har jag suttit och gjort lite skolsaker, snart blir det kila iväg till bror, Evelina och Tindra på fika :). Efter blir det stallet med mamma :).
//Puss&Kram <3!


Kieibäbis och mamma <3!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0