Lovely <3!

Åhh dom här tre dagarna har vart underbara <3! Soligt och varmt, umgåst med underbart folk :).
Måndagnen bestod ioförsig av jobb, sen på kvällen kateryd med Nadja och Hjo med henne. Efter det for jag hem till min underbara pojk <3!
Tisdag: Skola, sluta tidigt och Idha :). Sen strta inte bilen hemma hos Idha så blev bärgning hem te mej av underara bror :). Tusen tack <3! Sen låg vi och glassa oss i solen. Blev stallet och glass på det :). Kvällen blev det fixa lite bilder och sedan kom pojken <3!
Onsdag: Skola, glassat i solen med Idha idag med :). Sen stallet och en härlig ridtur :)<3! Var otroligt mysigt att komma ut i skogen på en lång tur :). Sen har jag redigerat bilder och skickat in till portfolion. Nu blir det ta det lungt för börja känna att förkyldningen tar vid :/. Sen ryggen har typ låst sej :/. Eller så fort jag gör ngt så hugger det i hela ryggen. Men men :p
//Puss&Kram <3!


Bäbisen idag <3!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0