Lyckad natt :)

Crusing kvällen och natten var lyckad som bara den :). Allt var så jävla bra och kul :).
Peter lyckades skrämma mej när han kom och kram mej bakifrån (misstolka inte!), var lite små roligt :). STod där och prata en stund, sen knallade vi vidare ner mot statoil :). Där träffade vi Marcus Sjöhhem och några :) Stod där och prata länge med Marcus, fasen vad skönt det var oc prata av sej med han :). Tack för du lyssna <3! Sen kom Oscar (Rickard bror) så stod vi där och prata länge länge. Sen stack jag och Idha på toa, när vi kommer ut kommer Oscar och säger följ med här, Rickard vill träffa dej. SÅ följer med bort till Rickard, står där coh tjötar. Jag och Nadja åker med han. Jag behöver kissa, sen blir det typ"bråk/missuppfatning" eller något mellan mej och Rickard. Jag hoppar ur gråtandes, Nadja efter, sen sitter vi och prata och folk kommer sen <3! Tack för att ni fanna, lyssnade och allt <3! Det betyder mycket för mej <3! Ni är underbara <3! Sen kör Daniel hem mej, Nadja och Joel till mej. Sitter i sängen och pratar. Sen går jag ut för att träffa Rickard och prata. Allt löser sej och sen säger han något som gjorde mej så glad: "Egentligen är vi ihop :)".
Det gjorde mej så varm i hela kroppen :). Så ja, nu är det jag och Rickard igen <3! Älskar dej <3!
Idag vakna jag och Nadja vid halv 12, blev att köra henne till bussen sen vid halv 1 tjugo i 1 då hon skulle hem.
Snart blir det åka med Idha till kateryd och kolla på när hon riderlektion för Mathilda :). Ska även fota lite åt henne :). Höres på mobilen :)
//Puss&Kram <3!


Jag och babe 2009 <3!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0