Tankar bara dödar en

Jaa. Slut med Christoffer som jag var tsm med i typ 1 vecka.
Mina tankar går fram och tillbaka. Vet inte vad jag ska ta mej till eller något !
Tankarna går upp och ner ! Jag vet varken ut eller inte. Jag vet varken upp eller ner!
Vet knappt mitt eget namn..
Förlorat vänner, tappat bort min hjärna och mitt hjärta.
Jag vet inte vad som kommer hända eller vad som kommer hända.!
Förlåt för allt. Förlåt för att jag är en sån idiot. Önska jag inte fanns så allt kunde bli bra. Då slipper alla mej och mina problem.! Det är juh det folk vill..  Jag bara gör fel!
Jag vet att jag bara kom och förstörde för dej. Men jag hoppas du tar åt dej av det sms:et jag skrev igår till dej!
Vet inte vad jag ska skriva. Har så mkt att skriva men vet inte om jag ska skriva ut allt !
//Puss&Kram <3!



Hjärtat ä borta !

Kommentarer
Postat av: Cajsa

Hördudu, det där låter inte alls bra :( får hoppas att det är en nere-period och att den snart vänder uppåt igen! Annars är våran dörr alltid öppen om du behöver ngn att prata med! Och du, du är en jättefin & go tjej!! KRAM <3

2012-05-04 @ 14:19:13
URL: http://Http://mammacajsa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0