Länge sedan nu

Ojj ojj, nu var det länge sedan jag la upp något här. Men har en hel del på mitt schema det senaste. Jag har vart på två kurser de tre senaste veckorna. Den ena var i Oslo och den andra i Stockholm. Det var genom jobbet som jag var på dessa kurser och det var väldigt lärorikt och intressant. 
 
Jag har även vart hos underbara Linnéa det tvp - tre senaste veckorna på besök :). Där har det blivit tt hjälpa till att fixa hagarna och rida hästar :). Vi var även ute på upptäcksfärd med hästarna för att hitta ridvägar. Vi hittade några små vägar. 
 
Har jobbat lite då och då. Sen även tagit hand om min egna lilla totto pålle :). Jag har börjat om från början med Kiwi, då jag har börjat longera varannan dag och sedan stretcha så fort han vart ute och rört på sig. 
 
I lördags blev det party för hela slanten om inget annat. Var riktigt sköj, senare på kvällen blev det att vi drog till olstorp och kollade på Björn Rosenström <3! Så jävla kul och underbart hade jag det. Kvällen var guld värd <3 Får göras om snart :). 
 
Kommer nog en bildbomd sen ;).
 
DU <3!
 
 
 
// Puss&Kram <3!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0