Shopping dag med mammii !

Blev en spontan resa till Jönköping idag med mammi. Blev att gå in på A6 och kika lite. Men shoppade juh förra veckan så jag behövde inget direkt så blev ej så mycket shopping. Det jag skulle ha var ett bälte och det hittade jag efter endel letande. Skulle ha ett par mjukis byxor också men, nej där hittade jag inte något som föll mig i smaken. Blev sedan lunch och efter det in på Ikea och shoppa. Fick massa insperation så nu väntar jag på att hitta en lägenhet i min smak eller flytta ut på landet i ett litet mysigt hus. Allt återstår och se ;).
 
Nu blir det stallet och sedan bara ta det lungt :)
 
// Kyss och smek fingerlek <3!
 
Detta shoppade jag idag. Inte så mycket för blir juh Ullared snart juh ;). (Den amrekanska flagg filten är gammal).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0