Work Work Work !

Ja idag vakna man upp vid 9 tiden typ, åkte hem till Elin och lilla Alice :). Blev att köra dom till dagis och även Elin till bussen. Sen åkte jag runt till alla dagis inne i Tibro för att presentera mig då jag har skrivit upp mig som vikarei. Så bara hoppas det börjar ringa i telefonen så man kan få lite extra jobb då det kanke snart blir flytt :). 
 
Var även på pappis jobb idag för att prata med han om torv till hästen, men han var icke där så fick prata med Magnus om torv. Då dom tar med det från Stockholm och hem :). Men ringde sedan pappi och pratade en stund med han. Så nästa vecka kommer det hem mer torv. Satt och prata ett bra tag med faster Kicki. Var otroligt kul och skönt att prata :). Fick reda på en del saker jag inte trott förut. Men nu vet man hela sanningen bakom en sak i alla fall !! 
 
Om en stund blir det la styra bilen mot stallet för longering och stretching av häst :). Sen blir det väll en promenix senare på kvällen. Sen får vi se vad kvällen leder mot. 
 
I morgon vankas det jobb..
 
Ha en toppen dag :)
 
// Puss&Kram <3!
 

Lordi bus och jag :). (Linnéa Lagerin har tagit bilden och det är även hennes lilla häst på 3 ½ år ) <3!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0