Helgen är kommen !

I dag är det fredag och innebär att helgen börja, men min helg började i går kväll vid 22.
Vaknade upp mysigt i dag. Dagen idag bestod av samtal om faktura och fel leverering från ett klädes företag.
När det var klart och allt var nästan fixat så blev det att dra på sig ett ridkläder och åka till hästen för att fixa, tänkte rida eller gå ut och gå idag. Men när jag kom till stallet och var klar så gick till hagen för att mysa med Kiwi, Men blev inte mycket mys utan mer bus och lek. Så kände mig inte så peppad på att ta med han ut på en sväng då ha kan vara ett rent helvete ibland i blåsvädret. Sen var jag lite små stressad så vill inte smitt av det på han, så tänket ta en sväng till ridhuset i morgon.
 
Kom hem och fixade mig, sedan bar det av och fika med mamma och sedan handla.
 
Skickad även iväg den fel leveringingen av klädesplagget så det var klart så jag slapp tänka på det.
 
Nu har jag vilat och tagit det lugnt i soffan, strax blir det fixa mat och sedan bara ta det lugnt resten av kvällen.
Är helt slut, fryser, är varm och huvudet sprängs..
 
Men men, lite halv ovärt inlägg kanske ?!
 
 
// Puss&Kram <3
 
Bra att ha jeans som är slitna och lite förstora för då kan man ha dom till stallet ;)!
 
En favvo tröja från Bäbisen<3!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0