Intervju !

Tänkte ta och berätta lite om jobb intervju jag var på i Onsdags.
Jag blev uppringd av Sector Alarm i tisdags fm och hon presentera allt och tycke jag lät som rätt person för detta och undra om jag ville komma på en intervju redan dagen efter. Då tänkte jag; ja men varför inte, kan vara skönt med ett omväxlande jobb.
Detta jobb på Sector Alarm är en heltids tjänst, så skönt att ha det. Men har bara fått positiva saker om allt och allt kändes så jäkla bra.
Sen igår (torsdag) så ringde han och sa att jag fått tjänsten !!! :D
HAPPY GIRL !!
 
Men, nu kan jag även få ökad tjänst på mitt andra jobb på Elgiganten.
Så just nu är jag bara förvirrad och inte vet riktigt vad jag ska göra.
Så ska ta mig en riktig funderare på vad jag känner. Allt har gått så fort, så man är nästan fortfarande i chock.
 
Som det känns nu så funderar jag på att kombinera båda jobben med varandra.
Då har man juh i alla fall alla kort inne så får man se sen när man jobbat lite hur allt känns.
Men det kändes så jäkla bra på intervju och nu när jag var där och hämtat papper och sånt.
 
 
Ha en toppen fredag !
 
//Kyss <3!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0