Litet uppehåll

Ja vet inte vart jag ska börja. Förra söndagen skadade jag hälen, var nere och kolla upp det i fredags både på vårdcentralen och röntgen på KSS, men inget hittades. Nu har det blivit värre, svullen, kan inte ha skor alls längre, kan inte gå, smärtan går från häl och upp i hela kroppen så fort jag går på den. Men ska ringa i morgon och se vad dom säger.

Beställde även mina glasögon i fredags, ja jag ska gå glasögon. Ska förhoppningsvis hämta ut dom på fredag eller början av nästa vecka.

Har ridit lite mer nu än förut, red i torsdag, lördags och idag. Lördagen häll Anna - Kajsa mig sällskap, skulle ridit på Trixie men hon blev halt bara så där så vet inte om hon lyckades sträcka sig :(. Men då tog hon lilla Frodo istället och gick med bredvid.

Var även hos Marie en sväng blev bjuden på mat som vanligt. Jätte gott, blev även te, lite choklad och massa prat <3!

Ridturen idag har varit toppen, jätte mysigt, avslappnad häst nästan hela turen, fick beröm för att han var så fin. Provade även en lite galopp och det var så klart jätte kul. Så nu blir det verkligen ta tag i ridningen och komma igång igen!

När jag kom hem slängde jag mig i solariet och sedan tog jag ett bad. Fy fan vad gött det var, slappnade verkligen av.

Men sen kom oturen, skulle släppa ut vattnet och då blev hela toalettgolvet vattenfyllt, datan fick sig ett bad, men den klara sig bra ändå.

Nu ligger jag i soffan och vilar foten och tankarna bara snurrar !

Ha det toppen !

// Puss&Kram <3!

https://cdn3.cdnme.se/3206925/7-3/pic_516337849606ee294af6e9fb.jpg" class="image">

https://cdn1.cdnme.se/3206925/7-3/pic_516337a9ddf2b339f24cae72.jpg" class="image">

https://cdn1.cdnme.se/3206925/7-3/pic_516337bbe087c3240a6131d0.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0