Planer !

Det här med att planera sin dag är inget för mig känner jag.
Så fort jag planerar något så blir det inte så i alla fall.
Bytte om till stall kläder, men fick sedan byta om igen för att fara in till Skövde med Marie och barna.
Kommer hem byter och och tinar upp mat så åker mot stallet och på vägen dit får man ett intressant samtal.
Tänker inte säga så mycket mer om det utan tänker bara säga att:
JAG SKA PÅ JOBB INTERJUV I MORGON :D !!!
 
Så har nyss duschat och nu sitter jag äntligen och äter.
Känner även av träningsvärk från mitt pass på gymmet igår. Så kan säga att jag gjorde bra ifrån mig.
 
Ska stax bege mig mot Skövde för ett jobb pass på Elgiganten.
 
Ha en toppen dag :)!
 
// Puss&Kram <3!
 
 
Bilden är tagen av mamma när vi var på semester i Lysekil =)!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0