Wednesday !

Idag var det vakna tidigt och gå en morgon promenad med hundarna och Marie.
Sedan fixa för att dra ner till vårdcentralen för ett möte, hem och byta om för att förbereda sig för intervjun som var inne i Skövde.
 
Kan inte säga mer än att det gick toppen och allt kändes jätte bra !!
Kommer beskriva mer i ett inlägg i morgon :)!
 
Käkade lite mat när jag kom hem, men kan säga att det inte var så gott, men det vet man juh inte förens man har provat. Var någon Thai mat grej som är fryst.
 
Åkte till stallet och pratade lite med Marie om allt om hänt och händer.
 
Nu har jag fixat mig för att senare ska jag och mamma på modevisning på Glädje.
Kommer nog bli helt okej och bli kul !
 
Ha det toppen !
 
//Kyss&Smek <3!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0