An operation booked

Jaha, då är en operation bokad för en sak. Är att operera bort en leverfläck på magen och en leverfläck på revbenen/sidan. Ska bli skönt att bli av med dom då jag lyckats klia, fastna och att dom är i vägen. Är spruträdd så får se hur detta kommer gå.

Är fortfarande inne på en annan operation som är stor och mycket att tänka på. Men vill så gärna... Vill bli nöjd, men vågar jag ? Åhh hatar detta :(.

Har inte bott henne på över 1 vecka nu typ. Skönt det på ett sätt :).

Var hos min tatuerare igår och fixa till en tatuering bakom örat som inte var så bra. Sen var han snäll och fyllde i min jag har på foten som är lite mer än 1 år. Är sugen på att göra en drömfångare på revbenen :). Men vet inte. Vad tycker ni ? :)


Har vart med kusinen Andrea idag. Hon var med till Kiwibus sedan dog vi och träna på gummet. Skönt om man säger så. Sökte även ett jobb idag :)!
Myser just nu med vovven framför tv, och lite gott :). Rickard spelar lite.

Ha det toppen :)!

// Kyss & smek fingerlek <3!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0