Blondi

Blev att gå upp tidigt för att morgon mysa med hästarna och släppa ut dom. Väl när man ska hem startar inte bilen !! Panik, hatar den där jävla bilen...
Så underbara och snälla "svärfar" Håkan fick hjälpa mig. Tack <3!
Kom hem slängde i mig mat sedan begav jag mig till frisören för att bli blondare och klippa av em bit på håret.
Otroligt skönt att sitta där och bara koppla bort allt.

Drog hem och käka sedan åkte jag med Idha till hennes medryttarhäst. Kul att se den och så. Är min hästmassörs häst ^^.
Sen blev det snabba ryck hem för att hat sadel och så för Linnéa skulle prova ut den på Kiwi. Tyvärr så var den lite för svängd för hans rygg :/. Ska ta hem en annan och se om den passar bättre.

Nu sitter man i soffan och ska snart dra sig bort till huset på landet.

// Puss <3!

För och efter bild på håret


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0