Fest och myskväll. Bra kombination ?

Helgen har vart bra. Fredagen var millners på kvällen sen hamnade jag ute på landet hos sötisen Rickard. Åkte och jobba på lördag förmiddag. Blev snabba ryck hem för att dra och träna med Idha och sedan stallet.
Kom hem duscha av mig och åt för att bege mig mot Idha för att ha fest och fira henne. Runt halv 12 hamnade jag hos Peter och Rickard. Satt och spela till kvart över 1 halv 2.

Söndag morgon blev att vakna hos mamma med Rickard vid sidan. Blev en del mys innan vi gick upp. Han åkte för att fixa bilen och jag åt en macka sen drog jag till stallet.

Kom hem åkte iväg till Rickard, blev att värma sig.
Sen börja sötisen laga mat medans jag fixa efterrätt och det blev kladdkaka i en hjärtform <3!
Blev sedan mys framför film innan det blev sängen.

Vaknade upp bredvid sötisarna i morse. Följde med Rickard till jobbat och åt frukost och fixa lite. Hjälpte även han mormor med maten och så.

Saknar dig redan när vi skiljdes <3!

// Puss&Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0