UNDERBART !

 
Drömmer mig tillbaka i tiden då allt var helt underbart och perfekt.
Drömmer även bort om framtiden hur allt ska gå tillvägas nu.
Kan vi kan vi inte ?
Det finns endel frågeteckan som behöver rätas ut.
Är vi villiga att mötas på samma stig igen ?
Göra allt bra ?
Saknar oss <3!
Saknar det vi hade <3!
Din varma omfamnade famn runt mig saknar jag stark!
Dina andetag i min nacke,
Kyssarna från dina underbara läppar.
Dina bruna underbart fina valpögon som man inte kan motstå.
Dina kramar och dina vackra ord som blir som en sång.
Lungnande och trygga ord.
Man känner sig trygg och bekyddad i dina närhet.
Du vill inget illa, det vet jag och alla andra med.
Ler nör jag ser dig.
Det bästa som gör mig glad är när jag får se dig le och vara glad.
När du kramar mig är det som tiden stannar.
Fjärillar i magen varje gång vi ses.
 
Love <3!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0