Huset

Ja, har hänt endel denna vecka kan man säga.

Måndag vaknade jag upp bredvid Rickard och Sussie här ute i huset. Gick med till hans jobb och åt frukost. Lade även upp några annonser på blocket på sånt jag säljer. En del häst saker som bara ligger och samlar damm.
Åkte hem efter middagen så var hemma vid 3 eller något. Stallet åkte jag till innan det mörkna.

Tisdag morgon blev det att vakna upp och åka till stallet för att hovis kom och fixa Kiwis hovar. Sedan hem duscha för att fixa sig för att åka och jobba. Åkt från jobbet hem och fixa lite saker med annonserna och sedan ut till huset och sötisarna.

Vakna upp bredvid mina söta saker denna onsdag morgon. Gick till jobbet åt frukost och fixa lite. Tog sedan bilen ner till Fagersanna för att handla åt Rickard mormor Laila. Kom tillbaka och börja dyka fram för middag. Gjorde iordning skålar med glass sen till efterrätt. Åkte hem fixa stallet och handla lite för det är juh ändå lill lördag. Åkte ut till huset.

Idag vaknade jag upp bredvid mina söta saker, men fy fan vad kallt det var i morse !!! - 15 grader ute, vattnet hade frysit, men snabbt och lätt var det fixat. Rickard hitta en näbbmus i diskhon som hade fryst ihjäl. Haha!! Nej nu var jag elak, stackars den.
Gick till jobbat åt frukost sen blev det att jag bakade banankaka till hela bemannade bondgården ;). Den blev faktiskt god och lyckad. Stolt ;)!
Åkte hem, tanka mammas bil, åkte med Marie till Ikea för lite shopping. Men kolla mest bara för att få inspiration. Eller jo handla ett mjukis djur till lilla Sussie bus. Hon blev riktigt glad :).
Så sitter just nu i huset för mys.

Åhh helgen och hela veckan har vartåt riktigt bra och mysig <3!

// Kyss&Smek <3!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0