Lakenäs !

Söndag kvällen och natten blev lika underbar och bra den som lördagen <3!
Avslutade spelande vit 1 tiden för att Rickard skulle upp och jobba idag.
åkte mot mig men ångrade oss och åkte ut till huset för det skulle bli närmare för han till jobbet och slippa gå upp mega tidigt.
 
Så vaknade upp bredvid en söt sak som gick mot jobbet och lät mig få sova ut.
Det kan behövas om man säger så, blev att sova till ca kl 12 och det var skööööönt !
Sedan kom det in två saker i huset och kröp ner bredvid mig i sängen så blev att sova en lite stund till.
Rickard gick mot jobbet igen efter 13 för att forsätta jobba, men han var söt och tände i kaminen så jag slapp det. Städae i ordning lite så nu ska jag starta en film och mysa ner mig med Sussie bus.
 
// Pussen&Kramen <3!
 
 
Busan när hon kom hem till oss <3!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0