RENSATBLAND HÄSTSAKER ! SAMLARE ?

Vaknade upp bredvid sötisarna idag och kan inget annat än att le när man vaknar upp med dom.
Åkte mot vildingarna för att släppa ut dom och fixa lite i stallet.
När jag kom hem satte jag mig i soffan för att äta lite frukost och få upp värmen. När jag ändå satt och kämpade med värmen så sökte jag ett jobba, så bara hålla tummarna.
Efter ett tag tog jag upp endel av min hästsaker för att rensa och sälja av lite, sånt jag inte behöver eller använder utan bara står och samlar damm.
Blev även att ta fram putgrejerna för att putsa lite av endel saker.
Har även lite i stallet som jag ska rensa på också, men hade juh inte det hemma så.
 
Vid två halv tre eller något drog jag ner till arbetsförmedlingen, men det var juh ingen höjdare då han jag prata med inte riktigt fatta vad jag ville och menade. Han var trög och skum. Men men... Bättre än inget.
 
Kom hem och sedan vid halv 6 6 så åkte jag till satllet igen för att kvällsmys och fixa det sita innan hästarna skulle komma in.
Tog även chansen att prova två täcken på Kiwi bus, men tyvärr var dom var försmå så blir att sälja dom.
 
Nu sitter jag i soffan och tänker,,
 
//Kyss&Smek <3!
 
 
 
Lite av hästsakerna !
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0