SHOPPING !

Blev att vakna i huset på landet bredvid två söta saker. Blev mys där ute igår och lite små prat.

Försov mig i morse till kl 9 fast skulle gått upp vid halv 8. Men fixade allt ändå. Så åkte hem och slängde i mig en macka och drog till stallet för att fixa. Kom hem och pratade med Marie samtidigt som jag städa rummet och resten av huset. Fixade inpackning i håret och duschade. Drog på lite sminka och åkte in till stan och hämta upp mamma på jobbet. Gick runt på stam, hitta en otroligt fin, härlig och mysig sommar klänning och även ett par lurviga tofflor. Leta efter ett par träningsbyxor men hitta inget direkt. Eller hitta ett par på sportgymbitiken som jag tror det blir jag ska inhandla. Har nu lagat mat med mor och Pelle så vilar ner maten. Ska snart dra bort till några och sedan blir det millners :).

// Puss&Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0