Ska man eller ska man inte ?

Måndag morgon inebär att jag vaknade upp i huset på landet med en hårig sak bredvid mig och en annan söt sak.
Åkte till mor och Pelle för att släppa in en gubbe som skulle besiktia och kolla skorsten och sånt.
Gjorde sedan iordning mig för att gå ner till jobbet för att jobba ett par timmar och det var otrolig skönt att få komma dit och jobba lite.
Tog sedan en promenad hem och tog sedan bilen till stallet för att fixa till hästarna och ta in dom för kvällmat.
Efter allt fix och trix tog jag på mig gymkläderna för att gå bort till gymmer och köra ett pass där. Hjälpte även mamma och visade även lite vad jag gjode för övningar och så.
 
Väl hemma så blev det käka lite wook och sedan fixa inpackning som blev följt av en lång varm och skön dusch.
nu sitter man här i soffan med datan i knät och kollar runt lite.
 
Sitter även med ett stort beslutsångest !!
Vet inte hur jag ska göra...!!
 
 
// Kyss&Smek <3!
 
 
 
Mys lycktor <3!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0