Skara hästklinik

Blev tidig uppgng för att bege sig med att lasta in hästen i transporten för att åkta till Skara hästklininken.
Käkade frukost och tog en kopp kaffe innan vi begav oss till stallet för att fixa och lasta. När vi skulle lasta på så krånglade han men det får man räkna med.
Väl i Skara så fick vi springa på löpgången fram och tillbaka, visade inget då tyvärr, blev sedan att longer i ridhuset och sedan ute på planen för ett lite hårdare underlag, men självklart visade inget då heller. Sedan gjorde hon börjprov på alla fyra en åt gången för att sedan springa på löpgången igen, men det visade inget ändå.
Gjorde ett ultraljud för säkerhets skull i fall något har spruckit upp från senskadan men vi kunde inte se något då heller. Skönt att det inte var något men ändå jobbigt att vet att det är något som vart fel. Men är antagligen en stukning som har läkt av sig själft. Så ska skrtta i 3 veckor nu och sedan börja med traven suggsesivt. Precis som när jag skulle sätta igång han från senskadan.
 
Har kommit hem från stallet och allt så sitter just nu och väntar på att Kiwis gamla ägare ska komma hit på besök.
Alltid kul att dom kommer och dom tycke det är så kul att vi fortfarande har kontkte efter 5 år.
Dom tycker det är så mycigt att se han och tycker han har hamnat på rätt ställe.
 
Nepp nu ska jag ta mig här ifrån och invänta dom.
 
// Puss&Kram <3!
 
 
 
 
 
Min lilla Bäbis <3!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0